Personalista/ka

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka
  • znalost personalistiky a personální agendy
  • znalost pracovně právních předpisů
  • předchozí praxe na obdobné pozici min. 2 roky
  • dobrá znalost místního pracovního trhu
  • vysoké pracovní nasazení, samostatnost, důslednost, zodpovědnost, flexibilita
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • ŘP sk. B

Náplň práce:

  • organizace a vedení výběrových řízení na pracovní pozice a to včetně inzerce
  • komunikace s personálními agenturami
  • vedení personální agendy
  • zajišťování školení pro zaměstnance
  • spolupráce při vytváření pracovních náplní zaměstnanců a popisů pracovních činností
  • komunikace s úřady, se mzdovou účetní
  • komunikace s dalšími odděleními ve společnosti
  • péče o stávající zaměstnance
  • přípravy reportů

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavé zaměstnání v prostředí středně velké strojírenské společnosti
  • místo výkonu práce Podivín
  • pracovní smlouvu na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
  • stravenky, prémie, 25 dnů dovolené, firemní akce, školení
  • nástup možný IHNED

Kontakt:

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete životopis a motivační dopis na adresu personalni@manex.eu, HR manager, Běla Láníčková.

Certifikace

Kontakt

  • Ústředna +420 519 430 272
    Obchod +420 725 387 729
    Servis +420 519 430 068