Pokud jde o kvalitu, neděláme kompromisy
Marek Výrobní ředitel

Vyjádření zákazníků

Nechme o zkušenostech se spoluprací s námi promluvit zákazníky. Jejich spokojenost pro nás znamená velkou odměnu a také závazek do budoucna...

Pan Thierry Bodenhorst ze společnosti Doyen Auto

"Co se týká týmu Alvey, vyzdvihl bych jejich schopnost naslouchat a poradit zákazníkovi, profesionalitu..."

Naše spolupráce už trvá téměř 15 let. 

Jako distributor musíme, mimo jiné, každý den vyexpedovat tisíce balíků, které obsahují různé součástky určené pro trh s automobilovými náhradními díly. A to v opravdu krátkém čase. Za tímto účelem jsme v našem skladu v Seneffe (Belgie) nechali v roce 1997 nainstalovat kompletní interní logistický systém na balíky od společnosti Alvey. Skládá se z dopravníků, automatických vytvařečů kartonů, stanic na vychystávání balíků (manuální vkládání součástek), kontroly hmotnosti a zařízení na zalepování balíků. A celý tento systém je řádně propojen s naším WMS.

Tato linka již byla několikrát rozšířena a upgradována a podobnou instalaci jsme již realizovali i v našem druhém skladu v Toulouse (ve Francii).

Mezi kvality týmu společnosti Alvey, které bych rád vyzdvihl, patří:

  • schopnost naslouchat a poradit zákazníkovi
  • vynikající projektové řízení a profesionální plánování
  • značná reaktivita v každé fázi projektu. Jak v průběhu studie, tak během realizace

Pokud jde o nás, považujeme tým firmy Alvey za preferovaného partnera, který nám bude pomáhat řešit i další budoucí projekty.

Pan Luc Rosseel ze společnosti De Oesterbank

„Oba projekty jsou plně v souladu s výchozími požadavky a vládní instituce, které se zabývají osudem hendikepovaných zaměstnanců, je považují za vzorové.“ 

Můžete v krátkosti popsat automatizační proces(y), které jste realizovali ve spolupráci se společností Alvey?

  • Automatizace výdeje zboží: zde šlo o vypracování pracovní metody pro příkazy k odběru, sestávající ze složitého mixu různých surovin, v menčích sériích, dodávaných "just in time". A to prováděné lidmi, kteří mají na trhu práce určité nevýhody, jako jsou: práce v sedě, nároky na speciální ergonomii pracoviště, atd. Jedná se o kapacitu až 5000 příkazů k odběru za den.
  • Sklad se systémem Pick to light: zjednodušení fungování skladu na úroveň lidí s omezenými možnostmi a s minimálním nasazením personálu. Systém je propojen s centrálním ERP softwarem a slouží k zásobování polyvalentních montážních dílen.

Jaký byl plán?

  • Přizpůsobit se poptávce zákazníků tím, že zajistíme velmi krátké dodací lhůty, dokonalé vychystávání objednaného zboží a zároveň nabídneme možnost zaměstnání pro postižené pracovní síly (jak fyzicky, tak mentálně).
    Organizace dodávek odpovídá flexibilní montážní dílně, která těží z měnícího se trhu, preferujícího zvláště menší, opakující se objednávky namísto dlouhodobých objednávek.

Co bylo cílem?

  • Kapacita 5.000 výdejů za 8 pracovních hodin, s velmi krátkou dodací lhůtou a nasazením skupiny zaměstnanců se zdravotním postižením s omezenými vyhlídkami na zaměstnání.
  • Dodávka flexibilní montážní dílny, kde je nasazeno zhruba 80 zaměstnanců na 7 výrobních linkách. Musí být schopni realizovat změnu objednávky během 15 minut.

Jak projekt probíhal?

  • Oba projekty byly vypracovány pracovní skupinou Oesterbank společně s techniky společnosti Alvey. Vycházelo se z výrobních cílů a možností práce se zaměstnanci s omezeným uplatněním. Nejprve jsme navrhli několik obecných variant k další analýze, na základě ni jsme nakonec vytvořili konečné provedení.

Jaké jsou vaše zkušenosti?

  • Oba projekty jsou plně v souladu s výchozími požadavky a vládní instituce, které se zabývají osudem hendikepovaných zaměstnanců, je považují za vzorové.

Co vás přesvědčilo, abyste zvolili jako partnera společnost Alvey?

  • Způsob, jakým to fungovalo: vzájemná spolupráce, při které společnost Alvey těží z bohatých zkušeností.

Které aspekty lze zlepšit u možných projektů v budoucnu?

  • Čím lépe je projekt popsán, tím přesněji může být naplánován. Změny na poslední chvíli jsou pro plánování smrtící. Vzhledem k tomu, že se nejedná o standardní provedení, realizovali jsme některé změny "na poslední chvíli". Díky tomu nastalo mírné zpoždění.

Který aspekt vás uspokojil nejvíce?

  • Vzájemná snaha a přínos obou stran. Byla zde také možnost implementovat na technické úrovni naše vlastní zkušenosti a možnosti.

Doporučili byste společnost Alvey jiným společnostem?

  • Ano.

Certifikace

Kontakt

  • Ústředna +420 519 430 272
    Obchod +420 725 387 729
    Servis +420 519 430 068