Administrativní pracovník/ce se znalostí francouzštiny

Náplň práce:

  • účetní administrativa belgické/francouzské společnosti
  • vystavování a zpracování vydaných faktur - tuzemské, zahraniční
  • zpracování zálohových faktur - zúčtování již zaplacených záloh
  • zpracování karetních bankovních operací
  • zajištění kvalitního a včasného pořízení dokladů do účetního systému
  • častá komunikace ve francouzštině
  • spolupráce  s obchodním odděleními ve společnosti

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání ekonomického zaměření výhodou
  • znalost francouzského jazyka slovem i písmem
  • znalost účetnictví výhodou
  • znalost práce v MS Office
  • znalost účetních programů
  • flexibilitu, samostatnost,pečlivost

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavé zaměstnání v prostředí středně velké strojírenské společnosti
  • místo výkonu práce Podivín
  • pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • benefity: stravenky, prémie, 25 dnů dovolené, 13. plat, firemní akce, školení
  • nástup možný ihned

Kontakt:

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete životopis na adresu: s.kurkova@scottautomation.cz, HR manager, Soňa Kurková.

Certifikace

Kontakt